Tuesday, March 2, 2010

Unhealthy Lifestyle of Mine ?

Da lame xupdate blog ni..
tym bz2 ni la..aku sibuk nak update blog ni..huhu..
mgu ni la yang paling hape pon..aku tak tau la..
asik2 tido kol 2,3..5,6 pon de..sdey tol ghasenye..
mmg kekurangan tido da aku ni..
kalo cuti2..waktu tido aku yang tak terganggu mengambil mase 10 hingga 12 jam..
tp skg..sumenye dah berubah..
3-4 jam..worst..2-3 jam jewk?mungkin sebab tu la..aku jadi penyakit lain pulak..
asik2..nk makan je..pe ke jadahnye..hahaha..dan barangkali penyakit ni da berjangkit kat housemate aku..
diorang duk plik tgk aku makan nasi kol 12 malam,4 pagi..mungkin tu yang wat aku bahagie kot..
tp aku risau gak...kot2 dapat penyakit plik2 ni..sbb xdan nk cerna makanan2 aku tu..
tp,ikut yang aku bace kt satu artikel ni, atleast 2 jam pas makan baru leh tdo..
hmm..okla kot..kalo mkn kol 12, kol 2 aku tdo la..
kalo kol 4, subuh,aku tdo r..
kot2 jd sahur skali..haha..
truk la lyf like diz..
very unhealthy lifestyle..
huhu..sebelum aku lebih banyak berkata-kata dalam bi, baik aku benti dulu cte unhealthy life of mine..
cukupla sekadar ini aku merapu..

No comments: