Sunday, April 25, 2010

Statistik oh statistik

Statistik merupakan subjek yg paling aku lemah skali..
kalo dalam kelas resource..name ku disebut2 oleh miss tan,dalam kelas statistik tdk kurang hebatnya..
naik cuak aku jdnye..
lecturer ni cam tau2 je aku malas wt keje die..huhu..
em..arini duk wt statistik ..latihan yg ditinggalkan..bukan sket..sekali bedebuk bnyk..
pastu siapkan mcm la soalan dak darjah 3..
adoi..
aku wt soalan baru sampai soalan 7, ink pen biru aku pulak abes..
petande suh tdo ke..
suh bli pen baru tu?:P
haha..
k la..b4 ngarut lbih lanjut..
teroskan ke soalan seterusnya..
nite kwn2 yg da tdo...n yg da siap soalan2 ni..huhu..
aku mahu teruskan perjuangan yg belum selesai ni..

1 comment:

liza said...

cArdiAc n lymphAtic amAcam??stAtistik okAy lagi kan.. :) gud luck ye...pAs abEs sume exAm,msj aku / fb aku..importAnteeee.... :)